Sunday, August 17, 2008

Min ynlings facebook-gruppe

Da mamma så på hytte på internett kom vi stadig over annonser med helt merkelige bilder. Hvorfor tenker folk at de skal få solgt ting ved å legge ut disse bildene? Tenkte vi veldig ofte. Noen ganger lo vi så tårene trillet. Og det ene eksemplet var verre en det andre. Bilder som knapt viser det som skal selges. Bilder som er tatt i en vinkel så rommet ikke vises. Folk som ikke har vasket og ryddet før de ta blide av hytta de så gjerne vil kvitte seg med.

Og i dag kom jeg over en fantastisk gruppe på facebook.
For oss som facineres av bildene på Finn.no

Det er herlig underholdning å ta seg en runde der inne. Ett av min ynlingsbilder så langt er dette:




Og annonsen finner her. Legg merke til NB i annonsen.

7 comments:

Anonymous said...

å. herre. gud! hahaha.
hva... hva tenkte de på?
jeg er imponert! og målløs.

saekhow said...

fyyyy fan för en killer grupp! hahahahahahaha. men jeeez, så mycke jall på samma ställe. visste sannerligen inte att finn.no va så kul. folk och annonsering!

hahaha..

saekhow said...

hahaha. jag klarar inte somna. det är för mycket. för mycket.

Andrea said...

Så herlig å få spredd min fascinasjon videre!

anniken said...

jeg syntes det var litt skuffende å oppdage at det ikke var taperullene som var til salgs.

Marlene said...

Hahaha! Det var en bra gruppe! Jeg liker sånne grupper. Jeg liker mennesker som lager sånne grupper.

OG; Jeg liker mennesker som blogger som mennesker som lager sånne grupper:)

Anonymous said...

Ja, sannsynligvis sa det er