Sunday, March 30, 2008

Supersøndag

Etterhvert har vi fått kabelTV her i Røstbakken 3, og jeg er ganske overrasket over hvilken av kanalene vi ikke hadde før som jeg er mest glad for at vi har nå. NRK super. Barnekanalen. Jeg oppdaget det herlige med NRK super for noen helger siden. Lå fyllesyk på sofaen på søndagen og trykka på fjernkontrollen. Hva kom jeg over? Jo, Frida med hjertet i hånden. Et fantastisk gjennsyn. I dag så jeg Tzatziki. En deilig film. Håper jeg plutselig kommer over Borgen skole, eller asylet eller Berts dagbok en søndag!

3 comments:

Anonymous said...

det er meget koselig å lese dine betraktninger gjennom et steinkjersk øya, Tiltnes.
Jeg vil benytte anledningen til å takke for sist, på snarlig gjensyn, og dermed belære deg med at gjensyn skrives med kun en N. Jeg håper du retter dette opp i din ellers herlige blogg.
Du er tross alt en husmor, som i støytene svinger seg rundt og tar turer til Finnmark. Svært imponerende. Husmordagen din må fra nå av feries hvert år, som Andreas dag. Jeg er lett med i arrangementskomiteen.
Ellers til lykke med alle dine bedrifter, på og ...utenfor banen.
Eh.
Hilsen skadeskutt fugl.

Andrea said...

Åh, ja. Jeg er veldig for Andreas dag!:)
Jeg vet egentlig at gjensyn skrives med en N, men du vet, gammel vane...
Du kommer nok til å finne flere skrivefeil er jeg redd, selv om jeg jobber aktivt med saken. I min profesjon forventes det jo tross alt et korrekt språk!

Unknown said...

e berts dagbok den tegnefilmserien, eller han svenske brilleslangen som lærte mæ uttrykket Visa Pattarna?