Friday, March 7, 2008

Da skulle mamma sett meg...

Jeg kom hjem fra skolen. Jeg ville egentlig bare sette meg å se på TV, men fant ut at jeg kunne gjøre det med litt bedre samvittighet om jeg bare rydda rommet først. Når det var ryddig så jeg hvor skittent det var, så da fant jeg frem vaskebøtta. Når den først var fremme så kom jeg på hvor lenge det var siden jeg hadde vasket badene. Og når jeg nå først hadde dratt frem grønnsåpa så hadde jeg plutselig vaska hele leiligheten. Da jeg så hvor fint det holdt på å bli, så inviterte jeg flere venninner til middag, og fant frem kokeboka. Midt oppi alt dette hadde jeg plutselig bakt rundstykker nesten uten at jeg merket det. Og da Christina kom hadde jeg på meg forkle...jeg tror nesten at det bor en liten husmor langt langt der inne!

5 comments:

saekhow said...

niice andrea! go husmor, go husmor! :D

Andrea said...

Ikke sant!

Jakob said...

Eg er ikkje overraska over husmorsskillza dine. Bollene som me laga i Bodø var episke. Folk ringer framleis etter oppskrifta.

anniken said...

Jeg er mest sjokkert over at alt skjedde på en gang. Det er jo nesten helt sykt. ville ikke skjedd her, for å si det sånn:)

Marlene said...

Jeg er imponert:)