Saturday, March 22, 2008

Påske

Nå er det påske. Det er deilig. Sol. Fri. Fjell. Familie. Gode gamle venner. Herlig!

Har vært en liten uke i Stugudalen og gått på ski og spilt titusen. På torsdag gikk vi stugudalen rundt. Det er nesten to og en halv mil, og jeg tror aldri jeg har gått så langt på ski før. (selv om det i den store sammenhengen kanskje ikke regnes som kjempelangt, så er jeg ganske fornøyd)

Nå er jeg på Steinkjer. I går fikk jeg møtt Marianne før hun dro tilbake til østlandet. I dag har Marthe vært på besøk, og i kveld blir det fest!

3 comments:

anniken said...

Jeg vil og være med deg og marthe på steinkjer!!!!!!!!!!!!!!

saekhow said...

fest på steinkjer låter ju kul. undra hur det är liksom.

(och jag åkte också stugudalen rundt, juhu!)

Andrea said...

Du synes det ja, hehe. Du får bli med en gang og oppleve det!