Saturday, March 3, 2007

Harrytur





På torsdag var jeg på harrytur til Finland. Reportasjetur med tre barnehage barn som holdt på med et sråkprosjekt. Han ene voksne som var med veiste seg å dele en felles fascinasjon med meg. På tur opp viste han meg en campingplass med masse syke spikertelt. Dette tok da kaka. Dere ser da cmpingvogna så vidt på enden der. for et byggverk!

Når vi kom til harrybutikken i Finland så kunne han vise meg den kreasjonen av en lampe som er på det andre bidet. Den var på butikken da han var i området i militæret i 1985 (det året jeg ble født). Da kostet den 8 eller 12 tusen kroner, han var litt usikker. Nå har prisen synki til 3200.

Vi fant også gjennomsiktige juleengler med blinkende lys inni, og en advendsstake formet som et reinsdyr hvor man kunne sette lys i hornene. Sånn for å nevne noe.

"Jeg hadde også blitt innkjøpssjef om jeg hadde fått så frie tøyler" sa han.

1 comment:

Anonymous said...

Hi. I searched from google and found that you listen to Peel. I'm dying to have their songs but I couldn't find their album anywhere. I've been looking for 2 yrs. I hope you could help me. Please contact me at dj_frozz@hotmail.com. Thanks a lot!