Tuesday, March 20, 2007

Oslo-helg

Nå skulle jeg egentlig ha lagt ut bilder på bloggen. Bilder fra en fantastisk helg i Oslo. Bilder av Maren og Ingvill med nye orange solriller på Garage. Bilder av Janne med ny hårsveis. Bilder av Finn med hatt, av av Kirsti og Lars på en mørklagt benk inne på Queens pub, av meg i ny og rosa dolly parton kjole, av Andreas som ler for hundrede gang av han fyren på skjermen som ikke er så veldig fornøyd med hullet i øyenbrynet, av Sandra som forteller de samme historiene tusen ganger på rad....

Av Marianne som tar meg med til Marie i stede for Karen. Av Karen i den nye røde toppen. Av Eirik som skrur sammen stoler. Av Marie i leiligheten. Av Helga og Ingrid som lager guacomole. Av Ingrid sammen med kjæresten...

Men sånn er det ikke.

Jeg kom rett fra flytoget til garage onsdag kveld. Ga gamle kjente en klem og drakk et par øl. Da jeg skulle gå var veska som sto under bordet vårt borte. Så jeg hadde ikke noe kamera hele turen. Jeg har heller ikke noen mobiltelefon og ikke noen i-pod. Heldigvis lå lommeboka med dolly-billettene på bordet!

Det var en fantastisk konsert. Og det var hærlig å se alle igjen!

3 comments:

Anonymous said...

hei andrea, har du sett finn på oslostil.com forresten?

http://www.oslostil.com
gallery

høres ut som ei fin helg. dolly parton? djises! heldiggris!
men kjipt med frastjålet veske! søren heller, at folk kan være så respektløse!

Andrea said...

Ja Stine. Det har jeg sett. Det er jo min venninne Kirsti som har tatt det. Har jeg snakket med deg om oslostil før?

Dolly var fantastisk!

Doriz Jeltzin said...

Det var virkelig en trasig hendelse.. Jeg prøvde å veie opp for det med å miste mobilen, men det ble liksom ikke helt det samme. Se på min blog by the way :)

ngeborg.