Thursday, February 22, 2007

kamera til glede og ....

I går fikk jeg sms fra posten. På krokensenteret lå det en pakke å venta på meg. En pakke fra japan foto. Endelig virker hele kameraet mitt igjen!

For snart et år siden begynte det å streike litt sånn innimellom. Til slutt bare stoppa det å virke. Etter å ha spurt meg til råds uten å blitt særlig klokere i utallige fotobutikker, så kom jeg på at jeg kanskje kunne se etter kvitteringa.

Ringte ned dit det var kjøpt. De viste med en gang hva det var. Bare å sende inn. Utvida garanti på lysmålere.

Så mista jeg kvitteringa.

Så smiska jeg med de på interfoto, og fikk det gratis uten kvittering.

Så slo jeg istykker linsa.

Så fikk jeg kameraet.

Etter fem uker har jeg endelig fått kjøpt meg en ny.

Nå virker alt...

...helt til batteriet går tomt da. Har mista laderen!

3 comments:

Maren said...

ÅHÅ! Klæbbhue!

Ingrid said...

Har batteriet gått nå?

Andrea said...

Nei, d holder ut som bare det. har heldigvis har jeg et adapter som jeg kan sette inn vandlige fotobatteri i...men de er jo jævla dyre!