Sunday, April 12, 2009

Utfordret av Anniken

Jeg har blitt utfordret. Av Anniken. Og det kan jo ikke gå ubemerket hen.



"Regler: Det er vanskeligere enn det ser ut! Kopier til ditt eget notat, slett mine svar og legg til dine. Bruk den første bokstaven i navnet ditt når du svarer på alle spørsmålene. Gi ordentlige svar, og ikke dikt opp! Hvis personen før deg har samme bokstav, så må du gi et annet svar. Du kan ikke bruke samme ordet to ganger. Utfordre 4 venner."

1. Hva er navnet ditt: Andrea
2. Ord på fire bokstaver: Alge
3. Guttenavn: Arne
4. Jentenavn: Aurora
5. Et yrke: Arkitekt
6. Farge: Askegrå
7. Noe du har på deg: Her må jeg bare melde pass. Nå har jeg gått gjennom alt, og prøvd å finne synonymer uten hell.
8. Mat: Aprikoskompott
9. Noe på badet: Ansiktskrem (jada, det er litt kjipt å ta det samme som Anniken, men nå ble det sånn)
10. Et sted: Arkhangelsk
11. Grunn til å komme for seint: Akilles som ryker.
12. Her vet jeg ikke helt hva spørsmålet er, men Anniken svarer and.
13. "Alle elsker mary" - ganske dårlig, men pluss for å introdusere sperm som hårgele.
14. Noe du kan drikke: Appelsinjus. mmm, det drakk jeg i ste!:)
15. En musikkgruppe: Ash!
16. Et dyr: Arapappegøye
17. Gatenavn: Alfheimveien
18. Bilmerke: Audi
19. Sangtittel: All I want for Christmas is you
20. Verb: Arbeide

Jeg utfordrer: Inger Johanne, Marlene, Stine og Jan Arne

3 comments:

Anonymous said...

Gøy! Jeg svarer her:

1. Hva er navnet ditt: Stine
2. Ord på fire bokstaver: Sluk.
3. Guttenavn: Sam.
4. Jentenavn: Sam.
5. Et yrke: Sukkerprodusent.
6. Farge: Sitrongul.
7. Noe du har på deg: Strømpeholder.
8. Mat: Smørstekt sei.
9. Noe på badet: Skjeggtrimmer.
10. Et sted: Senga.
11. Grunn til å komme for seint: Sønvløse sommernetter (på) stranda.
12. "Salt!"
13. Film: Serendipity.
14. Noe du kan drikke: Sitronlimonade
15. En musikkgruppe: Sonic Youth
16. Et dyr: Salamander.
17. Gatenavn: Strandgata.
18. Bilmerke: Saab.
19. Sangtittel: Shake your tail-feather.
20. Verb: Se.

Qvilio said...

Akilles som ryker, ja da har du jaggu lov til å være for sein og.

Bra låtvalg fra Stine! Artig at du svarer et par av de samme tingene som meg :D

Andrea said...

Jeg liker at du har på deg strømpeholder! Og at du svarer her!