Friday, March 6, 2009

De små tingene

Det skal så lite til. Det er utrolig hva litt vennlighet kan gjøre med en dårlig dag.

Innlegg fra kort sagt i Nordlys 6. mars:

Tusen takk, lille venn!


Kjørte meg en tur. Man har mange tanker noen ganger som surrer i toppen. Noen ganger er man lei av det vanlige livet, og har grå tanker. I veikanten på Åslandfeltet, ved et hvitt eldre hus med et lite uthus står ei lita jente på tre-fire år og vinker til meg. Jeg vinker tilbake. Gud for ei vinkin, jeg fikk ei stjerne rett i hjertet og kjente livet boble i meg! Jeg ble så glad, dagen min var reddet av en liten jente i veikanten. Tusen takk, lille venn!

Klem fra Hannah-keisa

2 comments:

anniken said...

Så koselig, jeg kjenner jeg må bli flinkere til å vinke til folk. Selvom det kanskje vil virke litt annerledes på folk om en "voksen", i stedet for en liten jente, vinker ivrig til dem.

fin header, forøvrig:)

Andrea said...

Jeg tror folk blir glad om du vinker også!:)