Monday, July 21, 2008

Voksen?

I dag kjøpte jeg og Ole Martin hagemøbler. Eller, jeg kjøpte hagemøbler. Til vår enorme veranda. Det er noe med å bruke penger på sånne fornuftige, og tilsynelatende kjedelige ting. Tenk hvor mange DVDer jeg kunne fått for det da. Det hadde jo vært gøyere med en ny jakke, eller lagt i litt til å fått ei ny linse til kameraet. 

Men det er jo fint å kunne bruke den verandaen til noe også. Jaja, nå har jeg både vaskemaskin og hagemøbler. Er jeg voksen nå?

Når jeg ser over rekkverket hadde det vært nødvendig med en gressklipper også... 

3 comments:

anniken said...

hehehe, jeg syns det er morsomt at dere har kjøpt hagemøbler. jeg nekter å tro at ole martin ikke har hatt en finger med i spillet. åå, nå savner jeg dere!

saekhow said...

hehe. grattis vuxna andrea!

Andrea said...

Han hadde selvfølgelig en liten finger med i spillet. Han er jo den som har bil! Du må komme på besøk Anniken!

Takk Nareas!