Thursday, July 17, 2008

Dødsangst

Måsen i Tromsø er opptatt av folk, og folk i Tromsø er opptatt av måsen. Det folk er opptatt av, og engasjerte i, ja det er viktig å skrive om i avisa. Jeg ble satt på saken. Og for å lage en ny vri bestemte vi at vi skulle teste hvor i byen det var tryggest å spise. Altså hvor det tok lengst tid før måsen kom å plukket maten ut av hånda på meg.

Testen kunne leses i gårsdagens Nordlys. Videoen kan sees her.

Vi skulle liksom bare stikke ut å fikse dette litt sånn lett. Det jeg ikke tenkte på var at dette selvfølgelig var livsfarlig. Det forsto jeg ikke før jeg hadde tre måser flaksene og skrikende, med sult og død i blikket skrikende rundt meg. 

4 comments:

Kari Anne said...

Æ syns du e vanvittig modig som gjennomførte det! Saken og bildan blei jo kanonbra, og videoen e enda bedre. Æ får både frysninge ned over ryggen og latteranfall samtidig av den. Æ e nemlig livredd innpåslitne fugla...
Kossen fant dåkker på å lage saken?

Andrea said...

Vi tenkte, måsen e jævlig imåsliten. Det e folk opptatt av. Og så va d en som sa, vi burd ha tatt måsetesten, og så gjor vi det

anniken said...

Jeg syntes at dette var særs morsomt. Og at du er ganske gal, hehe. kanskje det er katter som må testes neste gang? Idag når jeg solte meg, så var det plutselig en katt på meg. Det var rett og slett en lite trivelig opplevelse, hehe.

Andrea said...

Åh gud, jeg skal virkelig ikke begi meg ut på noe kattetest. Da hadde jeg dødd på ordentlig.