Thursday, January 11, 2007

Oppdatering fra Tromsø

Nå har jeg vært i Tromsø i ei uke. Førsteinntrykket av byen er veldig bra. (konkretiser, konkretiser...gidder ikke)

Mørketida har foreløbig ikke gjort så mye med meg som jeg hadde fryktet. Jeg kommer meg opp om morran, og hviler aldri middag.

Jobben er også gøy. Jeg synes det er greit å gå alle trinnene i trappa, og har ikke startet med noe skup, men jeg har laget saker hver dag. Folk er hyggelige, og det virker som om de synes det er litt morsomt at vi er der.

Vi bor i Kroken. Det er ganske langt fra sentrum, men det går helt greit. Vibeke kjører til og fra jobb hver dag, og det går mange busser.

Igår begynte jeg på taekwon do. Idag er jeg støl. Deilig å kjenne at jeg har rørt kroppen litt etter ei rolig jul.

Snakkes!

5 comments:

Qvilio said...

taekwon do? Spenstig!

Jeg har merket at flere av kildene synes det er spennende at jeg er helt ny og sånn. Folk later til å synes det er flott med "nytt blod" i Rana Blad.

Andrea said...

Jeg har den samme opplevelsen med en del av mine kilder. Jeg har tilogmed begynt å få tips av noen av dem. Det setter ejg stor pris på. Jeg synes jo det er ekstra vanskelig å finne saker på et sted man ikke er kjent, og ikke kjenner noen.

Maren said...

Andrea, selvom du har medlemsskapet veit du jo selv at det ikke betyr at du går på treninger.
word!

Andrea said...

du maren,jeg var på taek won do i Moelv helt til det begynte å snø så vi ikke kunne sykle!

Therese said...

Hei AHT! Godt nyttår og alt det der :) Møtt dæ farsken itj på KG'n i jula vettu..Men kebab vart d, å kveill'n va reidda. Håpe ailt e bra! Klæm TSH