Monday, January 1, 2007

Flickr

Jeg har vært skeptisk til å lage meg sider og ting av ymse slag på nettet. Jeg var aldri spesielt mye på mirc, jeg var kanskje den treigeste jeg veit om til å skaffe meg epost, og ikke minst msn. Blogg prøvde Anniken innimellom å få meg til å lage i nesten et år før det ble noe av det, og jeg har på ingen måte noen hjemmeside.
Mye av grunnen til dette, er at jeg ikke er så flink med datating. Jeg fikser det ganske dårlig. Trenger hjelp til alt, og klarer ikke å henge med i svingene. I tillegg har jeg vært litt redd for å legge ut ting., sånn siden andre folk da kan se det.
Nå i det siste har jeg tatt litt av. Jeg har tilgang på masse blogger, jeg driver å legger ut litt bilder på foto.no innimellom, jeg er å finne på last.fm, og nå i de senere dager har jeg også signet meg opp på flickr. Jeg kan det ikke så veldig godt enda. men jeg har ihvertfall slengt ut et noen bilder. Det er ganske gøy.

4 comments:

Jørgen said...

hhæhææhæh
jeg føler at min kampanje for å gi deg bedre selvtillitt bærer frukter.
Nok en gang...jeg føler at en takk er på sin plass...som alltid.

Andrea said...

hahaha...takk Jørgen!

Marianne said...

Jeg skjønner akkurat hva du mener Andrea. Jeg er også alltid skeptisk til å sette meg inn i nye datating som jeg egentlig ikke forstår noe av... Og apropos det, hva i all verden er flickr?

Andrea said...

flickr er sånn som man legger ut bilder på