Tuesday, December 12, 2006

Bæthøn til glede!


Min yndlingssuperhelt er batman. Dette er Stig og Henrik veldig klare over. Til bursdagen min i august fikk jeg derfor denne fantastiske bæthøna. Nå har jeg tatt juleferie, og den er plassert i min families stue for en stakket stund, og for en oppmerksomhet den får. Det første mamma sa da hun så den var at hun ønsket seg en sånn. Etterhvert kan jeg føye stadig flere mennesker på lista over bæthønbeundrere. Så godt som alle som kommer inn i huset synes den er shitkul som vi sier her midt i landet. Jeg er meget stolt over å eie sannsynligvis verdens eneste eksemplar!

3 comments:

Qvilio said...

Nå ble jeg glad, Andrea! Utrolig kjekt at du setter pris på Bæthøn fortsatt og enda kulere at den slår an blant familie og venner :)

Noe som er litt spesielt med Bæthøn når jeg tenker tilbake på det er at Bæthøn var noe vi gjorde sammen, helt fra ide til resultat. Andre ting som for eksempel tanken som telte var egentlig min ide som Henrik ble med på og kom med innspill til, mens andre ting vi fant på egentlig var hans ide.

saekhow said...

Fan, har inte sett Bæthøn förs nu tror jag. Superduper digg!

Qvilio said...

Nei stemmer du var vel på jobb den kvelden :/

Men Mostok sørget heldigvis for å forevige mange av sine opplevelser på mobilen :D