Monday, November 30, 2009

Juleønskeliste

Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg en morgenkåpe.
En god og fin en.
Ikke en sånn tynn kimono, ikke en sånn tjukk frotte-slobrokk som man får på hotell, men en myk, passe tjukk varm og god en.
Og fin.

Som jeg kan ta på med en gang jeg står opp i det kalde soverommet.
Sette på te-vannet, og lage frokost i.
Ta på meg etter at jeg har dusja om kvelden, og sitte i sofaen i til det er på tide å legge seg.

Kanskje en sånn:






















Eller en sånn:






















Eller en sånn:























Eller aller helst en sånn:

4 comments:

Anonymous said...

jeg stemmer på noe nummer 2-ish. den så jo fantastisk sensuell og behagelig ut.

Frøydis H. Tiltnes said...

Jeg stemmer for nummer 4. Det er desidert den kuleste morgenkåpa jeg har sett!

anniken said...

Jeg stemmer også på nummer 4! Åh, da hadde nok bathøn blitt glad!

Andrea said...

Bathøn ville blitt superglad. Jeg også!:)