Wednesday, August 12, 2009

Dør og postkasseskilt

I går gikk jeg inn på en bokhandel for å kjøpe noe kartong. For å lage et navneskilt til postkassen.

Da jeg kom inn hadde de en blokk med stor stive textures. Litt som batikk på papir. I sterke fine, og ikke fult så fine farger. Den måtte jeg ha. Og se der, Play Park. En tjukk blokk med masse ark i mange farger. Og sjablonger. Mange sjablonger. Mest av dyr, men også noen påskeegg og halloweenting. Den måtte bli med hjem.


Jeg kjøpte voksduk, og satte meg ved bordt. Først lagde jeg et skilt. Det ble ganske fint synes jeg, men det var jo like stort som postkassen, så det har jeg hengt på døra.



Så da måtte jeg lage et nytt.


Hva synes dere?

3 comments:

anniken said...

jeg syns de var veldig fine! jeg er spesielt imponert over sjiraffen.

saekhow said...

gillar att vi nu ger ett väldigt starkt dubbelt intryck av att vi inte vill ha reklam.

duktig du är!

Andrea said...

Takk Anniken!:) Jeg synes det er veldig gøy. Kan tenke meg at det hadde blitt litt av en hobby-verksted.dag om vi hadde hatt sånn i Svartlien!

Ja, jeg føler at det aldri kan bli understreket sterkt nok at man ikke vil ha reklame....(eller kanskje det holder med to steder egentlig)