Thursday, October 16, 2008

Borte bra...

...men naa begynner jeg aa glede meg til aa komme hjem. Det er alltid saann. Samme hvor jeg er. Samme hvor lenge jeg er borte. Naar det naermer seg hjemreise, saa begynner jeg aa lengte voldsomt.

Jeg gleder meg til:

- min egen seng
- grovt brod
- aa spise naar det passer meg
- aa se alle jeg savner igjen
- sitte inne i morket aa drikke kakao
- at folk forstaar meg, og at jeg forstaar dem
- rene klaer
- aa slippe aa spise frityrstekt mat hver dag
- sjokomelk fra dispenser
- aa lese norske aviser, se norsk tv, og faa med eg hva som skjer i Norge og verden
- so you think you can dance
- aa snakke i telefonen uten aa telle minutter
- aa slippe aa omgaaes folk jeg ikke kjenner hver eneste dag
- macen min!

Paa den andre siden saa kommer jeg til aa savne:

- aa bade i havet
- den blonde kantinedama paa universitetet
- billig ol
- godteristenger
- forstaaelig litteraturundervisning
- at det er helt vanlig aa danse masse naar man er ute
- aa kunne gaa i lite klaer
- at det alltid er folk paa gata og paa barene

1 comment:

anniken said...

Jeg hadde gledet meg til du kom hjem hvis jeg var i tromsø!!!