Monday, June 16, 2008

De deilige sangene

Jeg blogger ikke så mye her, og det er flere grunner til det. Først og fremst så har jeg ikke noen data for øyeblikket. For det andre så har jeg blitt veldig glad i den andre bloggen min. Den med hjertesangene, den her

Etter innspill fra Anniken så har jeg nå også begynt å legge ut link til sangene, så dere kan høre dem om dere ikke vet eller, kommer på, hvordan de er. Jeg synes det var fryktelig lurt. Er ganske misfornyd med at jeg ikke hadde klart å tenke det ut selv. Veldig glad for at Anniken tenkte det ut for meg. Og nå har jeg vært og lagt til en link til musikkvideoer, liveopptak, og diverse andre mer og mindre gode gjengivelse av disse herlige sangene. Jeg har vært gjennom å lagt til på nesten alle innleggene, og er særs fornøyd!

No comments: