Monday, April 21, 2008

Jeg har blitt kjendis...

På lørdag møtte jeg og Nareas noen han kjente på tur til Marlenes bursdagsfeiring. Vi slo følge et stykke, og da våre veier skiltes nølte hun ene litt og sa:
- Du, e d du som e på TV-Tromsø.
Og det er det jo.

Jeg jente ingen av de andre på bursdagen fra før. Sånn godt ut på kvelden dro jeg og Nareas ut. Jeg sa hade til alle, og sto i gangen for å ta på meg skoene, så kom hun ene ut og sa:
- Du, det er ikke du som er på TV-Tromsø nei. Du bare ligner, ikke sant?
Men det var jo meg.

Idag gikk jeg gjennom byen på tur hjem. Eterhvert kommer det en mann mot meg som ser sånn på meg. Jeg kan ikke komme på å ha sett han før, og tenker febrilsk på hvem det kan være når jeg skjønner at han kommer til å stoppe meg. Han stopper og sier:
- Det er du som er den fantastiske jenta på TV-Tromsø. Så gøy å se deg i virkeligheten.

Jeg tror rett og slett at jeg har blitt kjendis!

5 comments:

anniken said...

Tenk at kjendis!§ Det er stas! Jeg skjønner jeg må følge bedre med på tv-tromsøsendingene!

Andrea said...

Ja, for om du gjør det, så synes du anskje at det blir litt ekstra stas å se meg i veireligheten neste gang vi treffes!

Unknown said...

OI! Men det er jo alltid stas å se deg i virkeligheten, Andrea!!

Andrea said...

takk marthe!:)

Marlene said...

Hihi! Ja, det var ganske arti. For meg også. Fordi jeg tok med meg en kjendis på fest. Det ble kjendisparty:)