Thursday, October 4, 2007

Anita!

I morgen kommer Anita på besøk. Og i den anledning har jeg lyst til å nevne en egenskap Anita har som jeg beundrer.

Andre (foreksempel jeg) snakker om at de (vi) skal gjøre ting. Eller tenker på å gjøre ting. Reise og besøke gamle venner, eller dra på ferie. Vi vil veldig gjerne. Når vi sier det så mener vi det. Det bare skjer ikke.
Sånn er det ikke med Anita.
Anita gjør det.
Anita reiser til Brasil. Får med seg vennene sine til London. Og kommer på besøk til Tromsø.

Det synes jeg er en veldig fin egenskap.

2 comments:

Qvilio said...

Det er så utrolig sant også! Hun fikk til og med nesten meg til å bli med til New York og hun har fått meg med på juleshopping i England i november. Også sa hun at hun skulle besøke meg i Oslo og jammen santen gjorde hun det!

Ser litt dårlig ut med englandsshoppingen nå da, men det er som kjent tanken som teller. En veldig fin egenskap er det :)

Anita said...

Vi må utnytte tia vi har folkens. plutseleg so e vi daue og då kan vi berre tenkje på ka vi har gått glipp av.